Η Ελληνική Εταιρεία Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας (ΕΕΕΠΦ) με χαρά ανακοινώνει την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος «Save Life: Αναδιοργάνωση της εκπαίδευσης σε τεχνικές βασικής/προχωρημένης υποστήριξης της ζωής μέσω της χρήσης καινοτόμων ψηφιακών υλικών» (2022-1-TR01-KA220-HED-000089373), ένα πρόγραμμα Erasmus+ KA220, με στόχο να παρέχει στο ιατρικό προσωπικό πρόσβαση σε ενημερωμένη, ανοιχτή και δωρεάν εκπαίδευση B/ALS που μπορεί να λειτουργήσει ενισχυτικά ή συμπληρωματικά, όταν κρίνεται απαραίτητο από τους εκπαιδευτές.
Οι κύριοι στόχοι του έργου SaveLife είναι η έρευνα βέλτιστων πρακτικών στην ηλεκτρονική εκπαίδευση για την εκπαίδευση B/ALS και η ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου προγράμματος μαθημάτων που περιλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό, διαδραστικά βίντεο και ένα ηλεκτρονικό βιβλίο. Το έργο συγκέντρωσε οκτώ εταίρους από έξι χώρες: Τεχνικό Πανεπιστήμιο Yildiz (Τουρκία), Πανεπιστήμιο Επιστημών Υγείας (Τουρκία), Ιατρικό Πανεπιστήμιο Σόφιας (Βουλγαρία), Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Ελλάδα), Κρατικό Ιατρικό Πανεπιστήμιο της Μπουκοβίνα (Ουκρανία), Πανεπιστήμιο Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου στα Σκόπια (Βόρεια Μακεδονία), Πολυτεχνείο Σλάσκα (Πολωνία) και RQ Consultancy Ltd. Co. (Τουρκία).
Η ΕΕΕΠΦ παραμένει προσηλωμένη στην ενεργό συμμετοχή της σε ερευνητικά έργα που προωθούν την εκπαίδευση στις πρώτες βοήθειες. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου LIFEFORCE, στο οποίο η ΕΕΕΠΦ ήταν βασικός εταίρος μαζί με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (συντονιστής του έργου), η ΕΕΕΠΦ είχε την ευχαρίστηση να συμβάλει στο SaveLife, φιλοξενώντας την Πολλαπλασιαστική Δράση (Multiplier Event) στην Ελλάδα στις 2, 3 και 17 Νοεμβρίου 2024. Συνολικά, 31 επιλέξιμοι συμμετέχοντες παρακολούθησαν την Πολλαπλασιαστική Δράση (14 στις 2 Νοεμβρίου, 9 στις 3 Νοεμβρίου και 8 στις 17 Νοεμβρίου).
Η ΕΕΕΠΦ προσβλέπει στην διερεύνηση των δυνατοτήτων μελλοντικής συνεργασίας με τους εταίρους του προγράμματος SaveLife, με στόχο τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στις πρώτες βοήθειες και τη συμβολή στη διάσωση ζωών μέσω της πρόληψης, της ευαισθητοποίησης και της εκπαίδευσης.